Veelgestelde Vragen

Me&Medik8 Beloningen

Wat is Me&Medik8?

Me&Medik8 is ons nieuwe beloningsprogramma, waarin we je belonen voor je loyaliteit aan Medik8. Je verdient punten wanneer je aankopen doet op Medik8.nl, maar ook voor andere activiteiten zoals het aanmelden voor onze nieuwsbrieven. Naarmate je meer punten verzamelt, kun je ze inwisselen voor vouchers en deze gebruiken voor korting op je toekomstige bestellingen. Je kunt ook hoger op onze beloningsniveaus komen om een hele reeks extra voordelen te ontgrendelen! Het is simpel: besteed meer om meer te krijgen.

Wie kan deelnemen?

Iedereen met een bestaand account bij Medik8.com komt automatisch in aanmerking voor deelname, en nieuwe klanten moeten een account aanmaken om in aanmerking te komen voor deelname.

Hoe verdien ik punten?

Je verdient 1 punt per €1 die je besteedt op Medik8.nl, en ontvangt deze 14 dagen na de besteldatum. Je kunt ook punten verdienen voor andere activiteiten, zoals het aanmelden voor de nieuwsbrief en nog veel meer.

Wat betekenen de status 'goedgekeurd', 'in behandeling' en 'geannuleerd' voor punten?

Wanneer je bent ingelogd, bevat de Me&Medik8-pagina een overzicht van je activiteitengeschiedenis, inclusief het verzamelen en uitgeven van punten, met een status voor elke activiteit.

Goedgekeurd: Deze punten kunnen onmiddellijk worden ingewisseld voor kortingscodes.

In behandeling: Deze punten moeten worden geverifieerd voordat ze ingewisseld kunnen worden. Dit geldt meestal voor aankopen, verwijzingen of beoordelingen.

Geannuleerd: Deze punten worden niet toegevoegd aan je account. Bijvoorbeeld, als je een aankoop annuleert, veranderen de punten van 'in behandeling' naar 'geannuleerd'.

Hoe kan ik mijn punten inwisselen?

Zodra je genoeg punten hebt verzameld om voor een beloning in aanmerking te komen, ga je naar Me&Medik8 en log je in. Scroll naar beneden naar het gedeelte 'Beloningen Inwisselen', waar je je punten kunt omwisselen voor een voucher. Je punten moeten worden omgezet in vouchers voordat ze kunnen worden ingewisseld bij het afrekenen. Let op: slechts één kortingscode kan per bestelling worden gebruikt en kan niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen.

Kan ik mijn kortingscodes combineren met andere promoties?

Let op: slechts één kortingscode kan per bestelling worden gebruikt, inclusief andere promoties die op dat moment actief kunnen zijn.

Verzending

Waar kan ik informatie vinden over de levering?

We hebben een speciale pagina met nuttige informatie over leveringen, tracking, retouren en terugbetalingen. Klik hier voor meer details.

Orders

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling. Kan ik deze aanpassen nadat de bestelling is geplaatst?

We zullen ons best doen om je bestelling aan te passen als dat mogelijk is. Bestellingen die voor 16:00 uur op maandag tot en met vrijdag worden geplaatst, worden nog dezelfde dag verwerkt, dus neem zo snel mogelijk contact met ons op. Klik hier om contact met ons op te nemen.

Heb je een kortingscode die ik kan gebruiken?

Af en toe bieden we kortingen op geselecteerde producten aan via onze Medik8.nl nieuwsbrief. Log in op je account om je aan te melden. Scrol helemaal naar onder en schrijf je in!

Retouren

Hoe kan ik een product retourneren?

We hebben een speciale pagina met nuttige informatie over leveringen, tracking, retouren en terugbetalingen. Klik hier voor meer details.

Product

Testen jullie op dieren?

Absoluut niet – we testen niet op dieren, en we vragen ook geen andere bedrijven of leveranciers om dit namens ons te doen. Wetenschappelijke ontwikkelingen betekenen dat we geen dierproeven nodig hebben om ervoor te zorgen dat cosmetische producten veilig en effectief zijn. We houden ons aan strikte Europese regelgeving die dierproeven in cosmetica verbiedt. We nemen de controle op de naleving door onze leveranciers zeer serieus als een integraal onderdeel van ons productontwikkelingsproces. We kijken uit naar de dag dat dierproeven wereldwijd voor altijd verboden zijn.

Kan ik Medik8-producten gebruiken tijdens de zwangerschap of bij het geven van borstvoeding?

Helaas kunnen we als cosmeticamerk geen specifiek medisch advies geven met betrekking tot onze producten. We raden sterk aan om met je huisarts of verloskundige te praten, zodat zij je een nauwkeurig advies kunnen geven. De volledige ingrediëntenlijst van elk van onze producten is te vinden op de productpagina's van de Medik8-website.

Voor algemene richtlijnen raden we aan om vitamine A te vermijden tijdens de zwangerschap of het geven van borstvoeding. Deze komt voor in Intelligent Retinol, Crystal Retinal, alle r-Retinoate en Night Ritual Vitamin A. We raden ook aan om de Smooth Body Lotion te vermijden tijdens de zwangerschap of het geven van borstvoeding.

Zijn Medik8-producten veganistisch?

De meeste Medik8-producten zijn gecertificeerd door The Vegan Society en worden als zodanig gemarkeerd in de sectie 'Good To Know' op de productdetailpagina's op de website. We werken snel samen met The Vegan Society om de producten die momenteel niet gecertificeerd zijn, te valideren. Sinds 2019 hebben we onze producten zelf gecertificeerd als veganistisch, op basis van het feit dat er geen dierlijke ingrediënten in onze eindformules zitten (wat nog steeds het geval is). Sindsdien hebben we vrijwillig besloten om alle producten door een nog strengere veganistische beoordeling te laten gaan via de experts op dit gebied, The Vegan Society, om ervoor te zorgen dat we derde partij-geverifieerde en gedocumenteerde bewijzen hebben van dit proces door onze gehele toeleveringsketen. Als je vragen hebt over de vegan-status van een specifiek product, neem dan contact op met ons Klantenservice Team, die je de meest recente details kunnen geven.

Bevatten Medik8-producten geurstoffen?

Om een prachtig product te creëren waarvan we weten dat onze klanten het elke dag willen gebruiken, gebruiken we in sommige producten "lage geurstoffen", aangezien ervaring absoluut essentieel is voor Medik8. We gebruiken bijvoorbeeld soms een laag niveau van essentiële oliën om elke formule een subtiele en elegante geur te geven. De geurstoffen zelf zijn op lage niveaus en bevatten verminderde allergenen - minder dan 0,15% in totaal. Bij deze kleine percentages is de kans op irritatie van de huid extreem klein.

Als je geïnteresseerd bent in de geurinhoud van onze producten, kun je deze vinden in de sectie 'Good to Know' op elke productpagina.

Hebben jullie monsters die ik kan uitproberen?

Helaas bieden we momenteel geen productmonsters aan. We moedigen je aan om een van onze verkooppunten te bezoeken, zodat je onze producten persoonlijk kunt testen. Vind hier je lokale verkooppunt.

Ik denk dat ik een reactie heb gehad op een Medik8-product. Wat moet ik doen?

Het spijt ons heel erg om te horen en wees gerust, dit komt heel zelden voor. Zorg ervoor dat je het vermoedelijke product onmiddellijk niet meer gebruikt. Als je het product via medik8.com hebt gekocht, neem dan contact op met ons Klantenservice Team. Als je het via je lokale Medik8-winkelier of een andere online retailer hebt gekocht, neem dan rechtstreeks contact met hen op voor advies.

Wat is Medik8's benadering van duurzaamheid?

Lees hier meer over onze benadering van duurzaamheid, doelen en prestaties.

Hoe primeer ik mijn Crystal Retinal of andere airless tube?

Onze next-gen Crystal Retinal-formule is verpakt in zilveren, airless tubes voor optimale stabiliteit. Het kan soms even duren voordat de pomp begint te werken. Dit is vrij gebruikelijk bij dit type pomp en wordt priming genoemd. Je kunt de tube primen door de pomp meerdere keren in te drukken totdat er product uitkomt. Als dit niet het geval is voor jouw product, hebben we nog 3 extra tips om je te helpen bij het pompen van je Crystal Retinal:

  1. Probeer de tube met de pomp naar beneden vast te houden terwijl je op de pomp drukt.
  2. Knijp in de tube terwijl je op de pomp drukt; begin met het knijpen van de bovenkant van de tube en beweeg naar beneden richting de pomp.
  3. Zorg ervoor dat je Crystal Retinal rechtop op zijn dop bewaart, zodat de zwaartekracht de formule naar beneden trekt.

Finding & Stocking Medik8

Ik zou graag een Medik8-winkelier willen worden. Hoe kan ik me aanmelden?

We zouden graag met je samenwerken. We hebben natuurlijk een aantal criteria die we van onze winkeliers verwachten, zoals voldoende ruimte en zichtbaarheid voor het merk, goed opgeleide therapeuten die graag meer willen leren over Medik8, en gezamenlijk afgesproken verkoopdoelen om een winstgevend en schaalbaar bedrijf op te bouwen.

Als dit klinkt als wat je zoekt, neem dan contact op met de lokale Medik8-distributeur in jouw land. Het is het beste om ze direct te e-mailen of bellen om de mogelijkheid te bespreken om het merk in jouw winkel te voeren. Als je geen lokale distributeur kunt vinden, vul dan ons zakelijke aanvraagformulier in en iemand van het Medik8-team zal contact met je opnemen.

CSA

Wat is de CSA Filosofie?

In 2009 hebben we de CSA Filosofie uitgevonden om iedereen de kans te geven om Mooie Huid voor het Leven te bereiken. Gebruik gewoon vitamine C en zonnebrand overdag, en vitamine A 's nachts. Dat is alles.

Je kunt hier meer lezen over onze CSA Filosofie en hoe onze oprichter, Elliot, op het idee kwam. Of begin je Medik8 huidverzorgingsreis nu meteen met een van onze CSA-pakketten!